Aktuální informace k postupnému uvolňování jednotlivých opatření v souvislosti s COVID-19 naleznete na
https://koronavirus.mzcr.cz/uvolnovani-opatreni/
Vážení cestující
S ohledem na omezený počet dětí prvního stupně a žáků devátých tříd pro nepovinnou prezenční výuku ve školách a stálé vedení majoritně zastoupeného distančního studia žáků základních a středních škol, bude i nadále do konce školního roku v rámci autobusové dopravy platit režim jarních prázdnin, tedy současný stav.
Při současném rozsahu je doprava do škol z více jak 90 % stále zajištěna a je jen otázkou, kolik žáků tyto spoje využije. Ostatní žáci řeší školu v rámci distančního studia a jsou i nadále v kontaktu se školou a výukou.
Také po 25. 5. 2020 (pondělí) nadále zůstává v platnosti povinnost vstupovat do vozidel IDSOK pouze se zakrytým nosem a ústy. K ochraně dýchacích cest mohou cestující použít roušky, respirátory či jiné. Opatření platí do odvolání.
Děkujeme za pochopení a vaši ohleduplnost
Od pátku 15. května znovu otevíráme knihovnu pro naše čtenáře v prostorách rekonstruovaného Obecního domu.
Provozní doba knihovny bude každý pátek od 17:00 do 19:00.
Epidemie Covid-19 ještě trvá, proto je třeba v provozu knihovny dodržovat několik bezpečnostních opatření:
- Vstup do prostoru knihovny je pouze v roušce kryjící nos a ústa.
- Před vstupem do použijte dezinfekci na ruce.
- Dodržujte rozestupy mezi sebou 2 metry
- Vrácené knihy se hned nepůjčují, jsou odkládány do karantény na dva dny.
Vážení přátelé,
jiná doba žádá jiný přístup. Zkusme se teď zaměřit mnohem více na svůj vlastní region. Poznávejme ho na výletech, propagujme ho u svých známých, kupujme místní výrobky, zapojme se do činnosti spolků či jako dobrovolníci. Takto můžeme výrazně pomoct Hranicku postavit se opět na nohy! Prosíme o přeposlání/vylepení/sdílení letáčku v příloze Vašim známým či obchodním partnerům.
S přáním všeho dobrého zdraví
Mgr. František Kopecký
Vedoucí manažer pro realizaci SCLLD
MAS Hranicko z. s.
+
Datum konání: 22. 4. 2020 - 30. 6. 2020
Vzhledem k aktuální epidemiologické situaci žádáme občany, aby místní poplatky přednostně hradili bezhotovostně. Poplatky uhraďte následovně:
Číslo účtu: 5531955319/0800
Variabilní symbol: číslo popisné
Do zprávy pro příjemce uveďte: příjmení, počet poplatků za odpad, počet poplatků za psa (například: „Dohnal, odpad 5x, pes 0x“ )
Výše poplatků pro letošní rok je:
Splatnost poplatku je do 30.6.2020
Vážení spoluobčané,
od středy 22.4.2020 obnovujeme provoz Obecního úřadu, který je zpět přestěhován do prostor rekonstruovaného Obecního domu.
Bohužel, současný nouzový stav nám neumožňuje provést slavnostní otevření Obecního domu, které bylo původně plánováno na 25.4. Věřím, že se situace postupně uklidní a slavnostní otevření se uskuteční v náhradním termínu, o kterém Vás budeme včas informovat.
Úřední hodiny jsou: pondělí a středa 17:00 - 19:00
Vzhledem k trvání nouzového stavu stále doporučujeme občanům, aby zvážili osobní návštěvu Obecního úřadu a aby i nadále preferovali jiné formy komunikace s úřadem.
Pokud to lze, využijte možnost elektronické komunikace přes email ou@obecklokoci.cz, elektronického podání zaslaného do datové schránky obce ID: b8sbkqk nebo telefonní kontakt 602 514 342.
Pro úhradu místních poplatků upřednostněte bezhotovostní platbu. Bližší informace k úhradě naleznete v samostatné zprávě.
Povinností občanů je vstupovat do všech prostor OÚ s ochrannými prostředky dýchacích cest (roušky, respirátory, šátky, šály a obdobné tkaniny), při vstupu použít dezinfekci rukou a dodržovat rozestup mezi osobami alespoň 2 metry.
Velice děkujeme za ohleduplnost a dodržování předepsaných nařízení.
Ing. Marek Dohnal, starosta